Levering
Vi opkræver ikke forsendelsesomkostninger for vores opvarmede produkter.
Hvis du vil bestille et separat tilbehør, og du har mindre end 500 kr i din indkøbskurv, betaler du 35 kr i bidrag fra forsendelsesomkostningerne.
Leveringstider adresse i Danmark
Hvis du bestiller hos os fra mandag til fredag før kl. 15, vil din ordre blive behandlet og sendt afsted samme dag. Hvis du bestiller lørdag eller søndag, sendes din ordre mandag. Hvis du ikke er hjemme, bliver pakken leveret til naboer.
Leveringstider adresse uden for Danmark (i EU)
Hvis du bestiller hos os fra mandag til fredag før kl. 15, vil din ordre blive behandlet og sendt afsted samme dag. Hvis du bestiller lørdag eller søndag, vil din ordre blive behandlet og sendt om mandagen. Leveringstiden uden for Danmark (andet land i EU) er 2-4 hverdage.
Vi sender også til adresser uden for Danmark. Kun inden for Europa. Med en ordreværdi under 450 kr,- betaler du ingen forsendelsesomkostninger Leveringstiden uden for Danmark (andet land i EU) er 2-4 hverdage.
Betaling
Du kan betale sikkert på følgende måder hos os. Uanset hvilken måde du vælger, opkræver vi ingen ekstra omkostninger.
Kreditkort
Vi accepterer Maestro, MasterCard og Visa. Der er ingen ekstra omkostninger
forbundet med en kreditkortbetaling, bortset fra de gebyrer, der opkræves af din kreditkortudbyder.
Paypal
Du betaler sikkert online med en Paypal-konto.
Bankoverførsel
Overfør selv din betaling til vores bankkonto. Overfør selv din betaling til vores bankkonto. Du kan overføre det samlede beløb til DE45 3244 0023 0550 1556 00 (SWIFT/BIC-kode: COBADEFF), adresseret til LMM Buijs/ HeatPerformance BV i Noordwijk aan Zee, med angivelse af dit ordrenummer.
Ved bankoverførsel kan det tage et par dage, før vi modtager din betaling.
Fordi din ordre først vil blive behandlet, når din betaling er modtaget, bør du tage højde for en længere leveringstid.
iDeal
Betal online via din egen bank (ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank og Van Lanschot Bankiers).
Bancontact/Mistercash
For belgiske kunder hos Fintro, Fortis, ING, Dexia, CBC, KBC, AXA eller VDK Spaarbank.
Sofortbanking
Brugere af Sofort-banking kan også betale hos os. Undrer du dig over det nye logo? Bare rolig, det er fordi Sofort er blevet overtaget af Klarna.
Vi tilbyder kun mulighed for at bestille a conto efter konsultation og til virksomheder med et registreret momsnummer. For nærmere oplysninger, bedes du kontakte os.
Hold øje med vores sociale medier for eventuelle tiltag.
Returnering
Hvis du ikke er helt tilfreds, har du 30 dage til at returnere din ordre.
Returneringsformular
Udfyld returneringsformularen og tag pakken med til posthuset. Returneringsomkostningerne står for egen regning. Så snart vi har modtaget den returnerede vare, får du beløbet tilbagebetalt senest 7 dage derefter.
Bemærk
Du har god tid til at prøve dine varer. Men har du dog taget dine produkter i brug? Desværre accepterer vi ikke returnering af varer, som viser tegn på brug.
Er din bestilte vare for stor eller for lille? Send os en e-mail, så sørger vi for, at du straks modtager varen i den ønskede størrelse. Returneringsomkostningerne står for din egen regning, forsendelsesomkostningerne til dig står på vores regning.
Vi giver dig 12 måneders garanti på vores produkter, med undtagelse af batterierne. Batterierne kommer med 6 måneders garanti. Det er dog vigtigt, at du behandler varerne med omhu. For hvert produkt får du en brugsanvisning i æsken. Du kan også finde brugsanvisningerne i vores brugerguide.
Vil du benytte dig af garantien? Så tag kontakt til os angående proceduren.
Bestille
Vi vil gøre vores bedste for at ændre din ordre, skulle du måtte ønske det. Dette vil være muligt lige indtil din ordre er afsendt. Hvis du bestiller på hverdage før kl. 16, afsendes ordren samme dag.
Vil du gerne ændre din ordre? Så send os en e-mail.
Hvor dejligt, at du vil give vores produkter til nogen som en overraskelse. Vi pakker gerne ordren ind for dig og sender pakken direkte til den heldige. Vi opkræver 15 kr for dette.
For at tilføje en gaveæske skal du klikke på linket ’tilføj gaveæske’ i kassen.
Du kan altid logge ind på din kontoside for at kontrollere, om din ordre er vel modtaget hos os. Hold også øje med din indbakke, idet vi sender dig en e-mailbekræftelse umiddelbart efter du har lavet bestillingen. Har du ikke fået en e-mail? Tjek for en sikkerhedsskyld også spamfiltret for uønskede e-mails.
Du kan naturligvis altid sende os en e-mail med yderligere spørgsmål.
På din konto finder du:
- Dine oplysninger (e-mailadresse, postadresse)
- Din ordrehistorik
- Status for din ordre
Du kan også ændre dine oplysninger. Hvis du ændrer din adresse efter du har lavet din bestilling hos os, sendes din ordre til den angivne leveringsadresse. For at ændre forsendelsesadressen umiddelbart efter din ordre, er det bedst at sende os en e-mail.
Manualer
Om os
Er du nysgerrig på historien bag HeatPerformance? Grundlæggerne vil gerne præsentere sig selv for dig.